ضربان قلم

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۵۵ ق.ظ

{ما باز دوباره} به سرآغاز رسیدیم

این وبلاگ را که درست کردم، و پستهای پیشفرض چشمم که به تاریخ افتاد، 23 دی، به یاد آوردم که وبلاگ سابقم هم در همین تاریخ درست شده بود. {چون همزمان با یک واقعه‌ای شده بود تاریخش یادم مانده، والا آنقدرها هم برای وبلاگ وقعی قائل نیستم که تاریخش یاد بماندها. گفتم که مسخره‌ام نکنید :) }


پ ن: عنوان تصرف در این مصراع از بیت امیری اسفندقه:

نوروز فراز آمد و ما باز رسیدیم

یعنی که دوباره به سرآغاز رسیدیم


عنوان وبلاگ را هم احتمالا عوض می‌کنم چون مثل همان عنوانی که ابتدا برای وبلاگ سابق گذاشته بودم و بعدا تغییرش دادم، بزرگتر از آن چیزی است که قرار است در اینجا باشد. ولی فعلا خوشم آمد و گذاشتم. و از یکی از شعرهای طاهره صفارزاده هم گرفتمش.





۹۴/۱۰/۲۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
ضربان قلم

نظرات  (۵)

۲۴ بهمن ۹۴ ، ۰۶:۵۵ آب‌گینه موسوی
سلام :) 
پیدا کردم بالأخره! باید در تب آدرس را می‌زدم و هی در گوگل جستجو می‌کردم.
مبارک است این آغاز. الآن دیگر مدرسه‌ام دیر می‌شود. اِن‌شاءللّه برمی‌گردم و می‌خوانم.
پاسخ:
سلام
عجب نباید مشکلی می داشت!
بله دیدم دیدم یک اسلش اضافه داشت انجا.درستش کردم
ممنون
۲۴ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۲۸ آب‌گینه موسوی

سلامِ دوباره؛

شاید هم از «ابن‌سینا»:  اشارات و تنبیهات» :)

پاسخ:
علیک سلام
:) شاید
یادم نبود آن را. در شعر صفارزاده دیدم خوشم آمد.
۲۴ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۳۰ آب‌گینه موسوی
قالبِ وبلاگ هم خیلی زیبا و ساده است. یعنی خودت ساختی و یا آماده است؟ به نامِ وبلاگِ من خیلی می‌آید. :)
پاسخ:
خدا را شکر. آماده‌ست! اوه بله به اسم شما می آید :) اگر خواستی اسمش رنگارنگ بود فکر کنم. 
خانه نو مبارک. مطلبتان را با اجازه در سایت شاعران فارسی زبان منتشر می کنیم
پاسخ:
سلام جناب مبارز
باعث افتخار است که شاعری مثل شما از اینجا بازدید کرده است. اختیار دارید.

البته کمی ویرایشش کردم آخرش را. صلاح می دانید این یکی را بردارید. 
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۳۸ حسن صنوبری
سلام علیکم
پاسخ:
علیک سلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی